tiistai 1. huhtikuuta 2014

Aprilli päivä 1.4.

  Jahas se olisi taas uusi kuukausi käynnistynyt. Minulla ei ole mitään aprillattavaa enkä itsekään ole joutunut aprillin kohteeksi. Netissä on vaikka minkälaisia piloja tullut vastaan, mutta kun tällä kertaa muistissa on ollut päivän "tarkoitus" ei halpaan ole tullut mentyä.

  N on edelleen kotona lomautusten vuoksi ja viime viikolla saimme tietää ettei Kela edes maksa hänelle tältä ajalta mitään sillä työnhaku ei ole ollut käynnissä. Hän ei ilmoittanut työnhakijaksi sillä tiedossa oli, että töihin pääsee takaisin kun tulee lisää töitä. Ollaan nyt eletty minun äitiysloma rahoilla tämä kuu ja aika tiukkaa on tehnyt. Onneksi N työt jatkuu toivottavasti tällä tai ensi viikolla. Saa herra luvan liittyä liittoon jotta jos joskus näin vielä käy, tulee edes jostain rahaa.

Nappasin meistä puhelimella tällaisen kuvan tänään. Harvoin olen tyytyväinen oma kuviin, aina naama tuntuu olevan ihan petolinnun perseestä, mutta tässä kuvassa olen omastakin mielestä kaunis. Kaikenlisäksi olen ilman meikkiä tässä.

  Minä olen ollut neidin kanssa tänään suurimman osan päivästä kaksistaan. Yöllä tuli valvottua lähes kolme tuntia neidin syömisien ja muuten vain hereillä oleilun vuoksi. Manasin siinä kun vihdoin pääsi takaisin nukkumaan, että olisi pitänyt vain nousta ylös siksi aikaa ja puuhailla kaikkea ja sitten mennä takaisin nukkumaan eikä taistella neitiä unten maille koko aikaa. Heräsimme lopulta joskus yhdentoista aikaan ja päivällä ei olla tehty mitään kovinkaan ihmeellistä.

  Ruoan jälkeen lähdin neidin kanssa pienelle kävelylle viikon tauon jälkeen. Kanniskelin viikko sitten niitä ikea hyllylevyjä liian reippaalla tahdilla kolmanteen kerrokseen, niin sektio haava "aukesi" hieman toisesta päästä ja vuosi verta jonkin verran. Muutenkin haava oli sen jälkeen melko kipeä koko viikon ja jouduin kolmena neljänä päivänä ottamaan särkylääkkeitäkin siihen kipuun. Pitkää lenkkiä en neidin kanssa tehnyt vaan kävimme tuossa lähikaupassa laittamassa palautukseen yhden paketin. Katsotaan jos huomenna pystyisi tekemään hieman pidemmän lenkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti