perjantai 3. tammikuuta 2014

Odotukset ja toiveet 2014

  Nyt kun eletään tämän vuoden kolmatta päivää sain Jonnan blogista idean kirjata ylös toiveita ja odotuksia sille mitä tämä vuosi tuo tullessaan. Uuden vuoden lupauksia en ole koskaan varsinaisesti tehnyt, mutta lähes joka vuosi olen toivonut jotain elämältä.

2014 lista:
Loppuraskaus sujuisi ongelmitta ja pirpana syntyisi (helposti ja) terveenä.
-
Kukaan ei käytä lunastusoikeutta ja pääsemme muuttamaan mahdollisimman pian 
uuteen OMAAN asuntoon ja tekemään siitä meille koti.
-
Olen ainakin tämän vuoden kotiäitinä ja otan rennosti.
-
Vauva nukkuisi hyvin ja pysyisi terveenä.
-
Pääsisimme matkustamaan jonnekin kolmestaan.
-
Toiveena täysimetys ja raskauskilojen lähteminen sen myötä.
-
Minun ja N suhteen syveneminen ja paraneminen entisestään. Sekä hyvä, 
kaunis ja rakkauden täyteinen suhde vauvaan.
-
Liikuntaa sen mukaan mitä jaksan ja haluan.
 
  Sellainen lista, ei minulla tämän kummempia toiveita ole mielessä ollut joten katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan.

4 kommenttia:

  1. Kiva lista, ihan todenmukainen ja toteutettavissa :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on sulle pieni ylläri blogissa :)
    http://beginningofanewlifee.blogspot.fi/2014/01/haastetta.html

    VastaaPoista
  3. Oih, Onnea! Sinnekkin siis tulossa vauveli <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tännekin tulossa yksi pikkuinen :) Kiitos paljon

      Poista