tiistai 28. tammikuuta 2014

Äitiyspakkaus meidän vauvalle

  Reilu viikko sitten postilaatikosta tipahti saapumisilmoitus, että äitiyspakkaus olisi nyt noudettavissa. Viime maanantaina kun olimme tehneet loppukaupat asunnosta, poikkesimme postin kautta hakemaan pakkaus kotiin. Jotenkin olin ajatellut pakkauksen olevan kooltaan vähän pienempi mitä se loppujen lopuksi sitten olikaan.

  Pakkauksen hakemisessa odotin lähes niin pitkään kuin mahdollista josko se uusi pakkaus olisi kerennyt minulle, mutta loppujen lopuksi pakkaus oli haettava. Minulle siis kotiutui 2012-2013 vuoden pakkaus joka on jo monelle tuttu. Uutta pakkaustahan ei ole vieläkään esitelty mediassakaan vaan se esitellään vasta kun vanhat loppuvat ja uudet lähtevät kiertoon. Hiukan kyllä harmittaa, että näin pitkään ollut nyt sama pakkaus kierrossa, mutta ilmaiseksi kun saa niin ei saisi valittaa.


  Pakkaus sisältää joka tapauksessa tarpeellisia juttuja ja väritkään ei livenä olleet ihan niin kamalat mitä olin ajatellut, varsinkin tuo oranssi ja ruskea oli etukäteen minulle sellaiset kauhistuksen kohteet. Vielä kun saisi laatikon tuunattua kivaksi ensisängyksi vauvalle.

  Olen muuten aika ahkeraan päivitellyt hankintalista välilehteä. Hirveästi ei olekaan onneksi enää hankittavaa. Tällä viikolla lista täyttyy taas lisää.

1 kommentti: