perjantai 4. heinäkuuta 2014

Ale- ja kirpputorilöytöjä

  Olen viettänyt pari päivää lähes tulkoon vuoteen omana. Tiistaina olin jo hirveän väsynyt, mutta ajattelin sen johtuvan vähäisistä unista. Nukuin kumminkin päiväunet eikä niistä ollut yhtään apua. Olo oli todella vetämätön ettei minua huvittanut tehdä yhtään mitään ja painelin sänkyyn melko aikaisin. Yritin saada Victoriaa nukahtamaan samalla kun itse hytisin peitto korvissa. Taisin jopa hetkeksi torkahtaa, mutta nelisen tuntia taisi mennä ennen naperon nukahtamista. Sairastelun vuoksi en ole jaksanut olla koneella joten kirjoittelukin tietenkin jäänyt. Tänään on ollut parempi olo joten olen lueskellut rästissä olleet kirjoitukset läpi ja pääsin jopa postailemaankin.

  Viikonloppuna kun kävimme ottamassa Viccanin passikuvat kaupungilla tuli kierreltyä muutamassa liikkeessäkin ja pienet ostoksetkin tein.

Neuletakki Cubuksesta 7€, kukkapanta Glitter 11,95€ ja helmikaulakoru 8,45€ Gina Tricot

  Maanantaina kun olin vielä terve ja meillä oli pikkuisen kanssa auto käytössä, lähdimme käymään kirpparilla. Kaiken näköistä olisi sieltäkin löytynyt ostettavaksi, mutta hillitsin itseni ja kotiutin vain seuraavat tuotteet.

Kaksi koria kylpyhuoneeseen 1€/2 kpl, lasipurkki 0,50€
Muumi kirja 2,00€ ja Nalle puh kirja 1,50€, tekemistä vauvan kanssa kortit 0,50€ ja helmiä 0,80e

Oletteko itse käyneet alennus myynneillä tai tehneet löytöjä muuten?

1 kommentti:

  1. kivoja löytöjä oot taas tehnyt :) Ja paranemisia sulle sinne <3

    VastaaPoista