maanantai 3. helmikuuta 2014

Väriestejuoksu 3.5.-14

  Kerrankin Vaasaan saadaan joku kiva tapahtuma, sillä toukokuun alussa Hietalahden Villan puiston täyttää joukko juoksijoita ja kävelijöitä, esterata ja paljon väriä. Kyseessä on MSN-Racing Teamin järjestämä Väriestejuoksu joka on osa Mutajuoksu Tour 2014 -kiertuetta.



  Minulla on olemassa tumblrissa kuva blogi jota en kyllä hetkeen ole päivitellyt, mutta jonka kautta on tullut tutuksi maailmallakin järjestettävät Colour run tapahtumat. Olen ajatellut, että menee varmaan useampia vuosia ennen kuin tällainen saattaisi mahdollisesti tulla Suomeen saatika tänne länsirannikolle. 


  Viime viikolla kun näin ilmoituksen tapahtumasta facebookissa olin aluksi ihan ällikällä lyöty. Seuraavaksi tulikin, että tonne täytyy päästä vaikka sitten ilman kaveria. Tuossa vaiheessa meidän vauva on suunnilleen parin kuukauden ikäinen ja N olla hoitajana sinä päivänä, toivottavasti ilma ei ole kamalan kylmä ja itse olen siinä kunnossa, että voin edes kävellä tämän radan.


  Perjantaina näppäilin itseni ilmoittautumis sivulle ja nyt minua odottaakin tämä tempaus toukokuulla. 

  Onko kukaan muu törmännyt vielä tapahtumaan tai osallistumassa?

  (Tämä ei ole yhteistyö postaus eikä sisällä mainoslinkkejä.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti