sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Tuurihaukka

  Minulle on ilmeisesti siunaantunut ripaus Hannu Hanhea sillä minulla on aina silloin tällöin hyvää tuuria kilpailuissa. En jatkuvasti voita jotain, vaan saattaa olla pitkiä aikoja kun missään ei oikein onnista. Pitkästä aikaa olen saanut todeta hyvän tuurini puolentoista viikon aikana jopa kolmesti.

  Viikko sitten torstaina sain instagramissa kommentin erääseen kuvaani, että olen voittanut 50€ arvoisen herkkupaketin Fazerin, Novitan ja Pirkan #karkkineule kilpailun arvonnassa. Lauantaina sain instagramissa direct viestin, jotta olisin päässyt vip etkoille. Valitettavasti en saanut kaveria mukaan joten jätin tilaisuuden käyttämättä. Tiistaina aamulla kirjautuessani bloggeriin minua odotti siellä kommentti Huvikumpu livingin Susannalta. Arpaonni oli suosinut minua ja olin voittanut Mooncaken orava julisteen. Lotossa kun vielä voittaisi :P


Löytyykö ruudun takaa muita onnekkaita?

4 kommenttia:

  1. Onnea voitoista! :) kyllähän tuo tuuri välillä tännekin eksyy, mukava homma. Mutta tosiaan lotossakin olisi joskus kiva voittaa enemmänkin kuin 4 oikein...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No lotossa olisi kiva voittaa vähän enemmän kerralla.

      Poista
  2. No sullahan on tosiaan ollu hyvää tuuria :)

    Mä en oo kyllä pitkään aikaan voittanu mistään mitään:/

    VastaaPoista